تمدید کارت اقامت ترکیه

در ترکیه ، اشخاصی که  مالکیت دارند ، اشخاصی که به ساکنین ترکیه تعلق دارند و افرادی که با کمک هزینه کار و خانواده هایشان کار می کنند می توانند کمک مالی خود را با توجه به انگیزه های موجود در تنظیم زندگی خود با دادن بایگانی های مهم و پرداخت هزینه های اضافی گسترش دهند. 

هزینه های تمدید کارت اقامت ترکیه

برای گسترش مجوز خانه خود در ترکیه ، باید مبلغی را برای کارت مجدد اعطای کمک هزینه برای زندگی ، هزینه اعطای کمک هزینه ، پوشش پزشکی ، یک مترجم و یک دفتر رسمی بپردازید و تأیید یک آپوستیل در صورت نیاز.توجه داشته باشید که به منظور گسترش مجوز زندگی در ترکیه ، باید پوشش پزشکی داشته باشید و باید با محافظت از آن محافظت کنید. از این رو نمایندگان و خانواده های آنها با حفاظت از محیط کار منفرد به این دلیل تضمین می شوند که هیچ نقطه ای در ترکیه این حق را ندارد که بدون پرداخت حق بیمه از کارگران استفاده کند.

شما می توانید با تکیه بر نوع تنظیم زندگی ، تقاضا کنید. وقتی کار تمام شد ، تاریخ خاتمه اجازه شما می تواند تاریخ شروع روش شارژ مجدد باشد. می توانید 60 روز قبل از تاریخ گسست تقاضای تقویت کنید. مشروط بر نوع کمک هزینه خانه شما ، ممکن است یک فرآیند شارژ متناوب داشته باشید.

اطمینان حاصل کنید که گزارش های شما قبل از ادامه کار تمام شده است. عکسی که ارسال می کنید باید از جدیدترین نیم سال گذشته باشد و کاملاً قابل تشخیص باشد و به چارچوب منتقل شود. در پی ثبت درخواست در چارچوب ، به شما یک ساختار درخواست اجازه داده می شود و می توانید حق ورود و ترک ترکیه را به طور قانونی رزرو کنید و تا تاریخ دریافت کارت اقامت خود به طور قانونی با این کارت بمانید. با استفاده از این ساختار ، شما باید چهره به چهره را به اداره مهاجرت برگردانید تا کمک هزینه زندگی خود را بازیابی کنید.

در پی پرداخت هزینه های مربوطه ، اسلایپ اقساطی را در پاکت در کنار بایگانی های دیگر موردنیاز قرار داده و آن را از طریق نامه یا اعزام به اداره مهاجرت ارسال کنید. توجه داشته باشید که باید هنگام ارسال گزارش ها به پایان رسیده و سازگار با احتیاط عمل کنید ، زیرا در این صورت مسئولیت هرگونه اشتباه در قبال آن هستید.

درخواست شما کاملاً ارزیابی می شود و هر زمان که قبول شد مجوز خانه شما از طریق شورای مهاجرت به خانه شما ارسال می شود.

متخصصان ممکن است درخواست کنند که شما به صورت رو در رو به اداره مهاجرت مراجعه کنید. در پشت این درخواست چند هدف وجود دارد:

آنها ممکن است نیاز به اطلاعاتی در مورد ورودی شما به ترکیه و چیدمان زندگی در آنجا داشته باشند.

ممکن است شما از ترکیه اخراج شوید.

مواردی وجود دارد که باید به صورت رو در رو برای شما حساب شود.

برای تأیید و به دست آوردن اطلاعات ضروری ، باید شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را به اداره مهاجرت بدهید تا بتوانند از طریق ایمیل یا تماس با شما به شما بگویند. بنابراین حتماً مراقب تماسها و پیامهای خود باشید.

بایگانی های مورد نیاز برای گسترش برنامه های زندگی ترکیه با اجاره ملک:

راندو یا درخواست برای افزایش پروانه تنظیم زندگی در ترکیه

شناسنامه و کپی ویزا

صفحات کپی ویزا

اجاره

 چهار قطعه عکس 4 در 6

در صورت بروز حوادث در محل کار یا تحصیل ، سوابق قابل استفاده از یک انجمن قابل اعتماد یا مؤسسات دولتی

تفسیر توافق نامه برای افراد متاهل

کارت یا آدرس جمعیتی که در منطقه ثبت نام کرده اند

کارت کارت تنظیم زندگی گذشته را کپی کرده و از آن خارج کنید

تأیید تولد برای افراد زیر 18 سال

پوشش پزشکی اساسی

اقساط پولی برای هزینه های نظارتی

وکالت برای تقویت چیدمان زندگی در ترکیه


Comments

Popular posts from this blog

روش های تمدید اقامت ترکیه

مدارک تمدید اقامت ترکیه در شرایط مختلف